gott nytt år tamejfan

japp..så är det..

jag...sitter och väntar på att anders och max ska komma tillbaka så jag kan lägga mig i badet! NICE!!

hoppas att det blir trevligt ikväll..hoppas en viss person håller sig i kragen och inte blir för full som vanligt.. och då menar jag INTE Anders..en annan...en som vi bjöd på mati igår kväll..som vi ska bjuda på mat i kväll..men som inte ens kunde erbjuda oss liiite matpengar..så många ggr som vi bjudit honom på mat..sen kan han sitta på fyllan och vara skitspydig mot oss och säga att VI utnyttjar honom..att han blir så förbannad...inte nog med det..han hade lovar mormor att hon skulle få låna pengar av honom. men det kunde han inte så det fick vi göra för hans pengar var slut..tydligen hade han fått mer pengar nu...kunde inte vi fått dom där 300 av honom då? vi är fan inte rika vi heller.. et var ju för fan HAN som lovat mormor pengar.. inte vi...blir så less...sen gnällde han på anders igår att han vart skyldig honom en öl när han tog en av honom... VA FAN??!! hur många öl har anders bjudit honom på? hur många ggr har vi bjudit honom på mat och han har bjudit oss EN gång..då fick vi köpa till en massa saker ialla fall..han köpte strips och kött och cola..ingen sås ingenting. så ska vi börja så SÅ är HAN skyldig oss flera tusen vid det här laget..vet förut...han fick skjutsa mig några ggr..då gnällde han...nu får anders skjutsa honom stup i kvarten..men inte ett ord..så många ggr han lånat pengar och inte betalat tillbaka på hur länge som helst..sen när anders köpt en sak av honom och skulle ta det på avbetalning..när då skulle han ha två månadsbetalningar påen gång för han hade inga pengar..våra pengar han var skyldig oss då? dom blev inte ens avdragna då tror jag...vet en gång när han var med oss på semester en hel vecka..han betala ett kräftpaket på hela veckan..resten av maten fick vi stå för. vet ni vad han gjorde? han blev sur när vi kommenterade att han bara bröt av stjärten på kräftorna och la tillbaka dom i kartongen..han sa: vadå? det här är ju mina kräftor..dom har ju jag betalat dom gör väl jag vad jag vill med..jaha? ge fan i och ät av vårat bröd..ge fan i våra ostar..ge fan i våra kex..ge fan ivåran mat.han fick handlaen gång den där veckan senare..då krävde han tillbaka varenda krona av andersför maten han köpt åt oss ALLA TRE!!! jävla egoistiska människa..

sååå..

gott nytt år förresten :D

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

undra vem du syftar på! ;) PUSS

2008-12-31 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0