julshow

ja..ska på julshowen idag med jobbet. kändes skitkul att dom tänkte på mig när det blev en biljett över. Det ska verkligen bli kul..bara annika kommer och hämtar barnen någongång så jag och anders hinner äta i lugn och ro sen och sen vill jag duscha innan och så där..jag vet ju att det kan ta tid att handla julklappar men det härvar ju helt otroligt..visserligen är det väldigt svårt och veta vad man ska köpa till alla..så jag förstår :) jag skulle bara hanlda julklapp åt anders igår och bara det tog ju 2 timmar ungefär. men men..nu ska jag..vänta på att annika kommer och hämtar dom..kom på att jag måste hämta biljetten med innan..mycket nu... men det ska bli såååå kul..och skönt att få komma ifrån lite..blir ju nån timme ialla fall. JÄTTESKÖNT, att bara få vara JAG,inte bara mamman..utan johanna med. Tro mig.. jag klagar inte..älskar att vara hemma och mysa med axel,VERKLIGEN. men..får u väldigt sällan ett avbrott då anders jobbar hela dagarna och är jättetrött på kvällarna. jag är glad om han orkar mata honom en gång när han kommer hem. men det gör mig inte så mycket..vet att man blir trött när man jobbat.. och han gör faktiskt så gott han kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0