roligt värre

ja igår var det roligt här :) först kom fia ochastor och emma :) det var roligt att se dom allihopa. Axel fick en jättefin filt och ett gosedjur. man kan inte få för många filtar! sen efter ett tag kom Malin och go-Liam. och av dom fick axel en jättefin body och en likadan dödskallepyjamas som han har fast någon strl större..vilket är jättebra : då har han en till sen när han växt ur den här och jag älskar verkligen den där pyjamasen. sen fick han dom sötaste vantar jag sett någon gång :) dom var ju lite stora dom med men han kommer nog kunna ha dom lagom till våren och det var dom alldeles perfekta för :D

Sen stack fia och gänget och det blev jag malin liam pernilla och ungarna kvar. det var trevligt. lite lugnare fast dom två tjatterkvarnarna var kvar :) och då menar jag dom små..M och A. men dom blev ganska lugna när det blev lite mindre folk.
sen gick jag och malin med barnen till affären. utom max och alexandra. perrnilla stannade och passade dom. när vi kom upp på bruket kom även Tobias och mötte upp. roligt att se honom igen.

Måste bara säga att jag tycker alla bara ska låta honom och malin vara. inte min ensak kanske man kan tycka men både malin och liam betyder hur mycket som helst för mig. Ocj Tobbe har jag alltid tyckt om. vet att han inte har varit sitt bästa jag alla ggr..men jag har alltid vetat att det finns en riktigt bra kille i honom. han behövde bara lite hjälp med att få fram honom ibland :) han kämpar verkligen nu. så kan ni inte bara vara glada att det ordnat upp sig för dom och låta dom vara?

bye bye!

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Naw hjärtat <3 Bland de sötaste jag sett de du skrev, Kom nästan någon tår!:) Vi ses snart igen babe! <3

2008-12-30 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0