sorg..

None

ja det kan man väl lugnt säga. igår såg jag min älskade hund åka i väg mot sin nya familj.. har inte gråtit så mycket på så länge .. jag saknar honom så mycket... har knappt sovit..bara gråtit.. men jag vet att han får det bra nu.. jag har inte haft någon ork till honom.. stackarn.. när jag kommmit hem från jobbet har jag varit slutpumpad medans han har varit full med energi. sen så kommer ju våran bebbe snart.. vet inte hur det skulle gått med rambo.. för det första skulle jag inte få mer tid till honom då precis.. och eftersom han är som han är att gå med så funkar det inte att ta med vagnen... och jag kan ju inte precis lämna bebben inne.. hur som helst så saknar jag honom sjuukt mycket.. hör honom nästan ibland.. tycker jag.. var så hemskt att se när dom åkte i väg med honom.. tur att anders var med.. han höll om mig hela tiden och tröstade mig.. syndes på honom att han också blev ledsen....

jaja...
so long//johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0