Den här veckan

Händer det inte så mycket. Jag ska ner till körskolan och göra det satans syntestet så jag kan skicka in papperen..vill ju börja övningsköra nu. skulle vara underbart att få körkort innan bebben kommer men det är väl en önske dröm. som det ser ut nu får vi ingen större längenhet innan dess ens. hoppas vi hinner ordna upp det ialla fall.. det kommer bli väldigt trångt i vår lilla 3:a till hösten...med 3 barn och en stor hund..och helst ska ju jag och anders få plats också.

Nog om det..jag ska jobba i morgon! underbart! jag har fått så några dagar den här månaden..måste verkligen få ihop fler annars blir det fattigt.. nåja.. anders får ju också lön men han ska väl inte behöva ta hela bördan själv heller :) 

Nej..nu blir det vila soffa lite...sen ska jag käka upp resten av m in pizza från igår och kolla på  våra bästa år..sen blir det städa och körskolan! håll tummarna!

lev väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0