vad dålig jag är

på att uppdatera..hmm...det kanske rent utav betyder att jag har ett liv? eller att jag skulle behöva ett så att jag har något att skriva om..hoppas ju på det första..vore tråkigt om mitt liv är så händelselöst så det inte finns NÅGOT att berätta.

Ialla fall...idag har jag vart till sandviken med fia..roligt värre var det :) alltid roligt med henne..

Gud vad jag är less på att må illa nu.. men det ska förhoppningsvis ge sig snart så att man kan njuta av att vara gravid...klart jag gör det ändå men det blir kanske roligare när man slipper kräkandet..lite tråkigt när man tillbringar mer tid på toaletten än med kompisar..

idag gick jag ialla fall in i vecka 15 ...tror jag då :) längtar så otroligt mycket till ultraljudet..aja..


over and out! //johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0