Axel

Ja nu har jag äntligen fått min son ju och allt är underbart. har läst så mycket om downs på nätet och nu känns framtiden så mycket ljusare. Det är helt sjukt hur lite man vet om det. Jag tycker ALLA borde fördjupa sig lite i såna saker. downa är ju ändå rätt vanligt. åter till Axel.. han verkar mycket piggare nu och allt börjar kännas stabilt. Men självklart så är man orolig inför nästa operation. Då ska dom ju IN i hjärtat och han ska ha maskiner som styr blodcirkulation och andning. MÅTTE han klara det för jag klarar mig inte utan honom. längtar efter en hel framtid med honom. Han är så jäkla underbar redan. så liten och har redan en så utvecklad personlighet..man ser direkt på honom vad han tycker och tänker om saker. Han har ett minspel som är lika utvecklat som mitt nästan.. och han är 5 veckor gammal. älskar honom..

ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: gabbe

Han är ju såååååå söööt(å liten men d har du ju hört förut:))

2008-10-09 @ 21:33:30
URL: http://gabbeliteeneidhagen.blogg.se/
Postat av: milla

Ja, min bror har ju också downs och blev också hjärtopererad, dom är grymt duktiga på det dom gör! lycka till med allt:)



(tack för din kommentar på min blogg förresten)

2008-10-29 @ 21:04:10
URL: http://downs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0