fan alltså!

Helt sjukt vad jag är dålig på att skriva här! ska försöka uppdatera er lite vad som hänt på sistonde! vi har ÄNTLIGEN blivit utskrivna från sjukhuset. DOCK måste vi ju in till hjärtläkare och dylikt..men det VILL man ju faktiskt göra.Man vill ju se att allt står rätt till om man säger så :)

Sen har jag varit ute bågra gånger med fia med vagnarna (ja barnen var med I vagnarna)Jag och gabbe var ute med en gång och jag hade max och alex med mig..det gör jag INTE om :) GUUD vad stor linnea blivit..ser henne alldeles för sällan..visserligen ser dom flesta ut som jättar bredvid stackars lilla Axel..men ändå :)sen har jag varit med malin till öppna förskolan..men det var  nog axel lite för lliten för att uppskatta tror jag..men sen ska jag ränna där :D nej..får skriva mer sen..nu ska jag ber i tvättstugan och sedan sova! natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0