jävla appittar..

blir så förbannad..hade inte dom där skithögarna kunnat ringt i så pass tid så att jag kunde fått komma ner IDAG och skrivit på kontraktet och hämta tapetpärmar och så? så kunde jag lämnat dom i morgon och sen hade det vart bra? nej nu måste jag ner på bruket idag för att jag ska på bvc med axel..sen måste jag ner i morgon och ev.skriva kontrakt och hämta pärmar..sen måste jag ner IGEN på fredag och lämna pärmarna... jag BLIR TOKIG!!!


nåja...det är så det är när man heter johanna davidsson.. ALLT går åt HELVETE! allt allt allt....tänk att det ska strula JÄMT. fattas bara att Axel blir så förkyld så dom inte kan operera honom,,,, AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Lovar att vi håller oss borta så inte Liam smittar Axel, Dagisbacieller..

Saknar dig! Puss!

2009-02-04 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0