2009

Ja.2009 kommer att bli ett underbart år.Det bara vet jag. Axel kommer att bli opererad och självklart kommer det att gå galant. Han kommer att äta bättre, växa bättre, bli piggare och friskare och sova bättre. Jag och Anders kommer fortsätta vara lika kära och lyckliga och vi kommer att fortsätta vår resa tillsammans. Max och Alexandra kommer mogna och dom kommer att sköta sig bättre ( det har dom redan börjat med) och hålla sams bättre. Våran ekonomi kommer att bli bättre.
jag kommer att få energi nog att utesluta folk som jag inte vill ha i mitt liv. jag kommer få kraft att säga NEJ till folk som inte förtjänar bättre och Anders kommer få detsamma. Jag kommer ha mina underbara vänner kvar och vi kommer att komma ännu närmare varann.

Axel kommer att göra såna framsteg det här året ..det ska bli roligt att få vara med och se. Tacksam är jag även för att jag kommer få vara med och se både Astors och Liams framsteg. Tacksam för att jag får vara en del av Anders liv. Max oxh Alexandras liv.

Mitt Nyårslöfte blir att återuppta förlorade kontakter och att bättre hålla dom jag redan har.


Till Er Alla från Oss Alla: Ett Riktigt gott 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0