Härmapa

ja jag kör väl den här jag oxå då:


Min graviditet:

När fick du reda på att du var gravid?
 
10:e januari 2008
Blev det en chock?
både ja och nej
Hur gammal var du?
 
24
Hade du mycket halsbränna?
på slutet hade jag ganska mycket
Spydde du mycket?
 bara lite i början
Hade du mycket foglossning?
ja i mitten av graviditeten hade jag så ont så jag inte kunde ta mig upp ur sängen ibland
 ditt sf mått som störst?
det kommer jag inte ihåg men det var väl inom det normala..men jag såg jättestor ut.
Har du fått bristningar?
jajamen..underbart :) inte
Trodde du det var en pojke eller flicka?
 Kände på mig hela tiden att det var en pojke
 vad hoppades du på?
Det spelade absolut ingen roll.
gick du över tiden?
nej
Födde du för tidigt?
ja men bara ungefär två veckor
Hur var förlossningen?
ja du..till att börja med var det det värsta jag varit med om..
men sen när han kom ut blev det på en gång det bästa :)
Det vart så hemskt för att det gick så snabbt så jag hann inte vila mellan värkarna men det var skönt sen att det gick fort.han höll på att komma på första krystningen men då fick dom trycka tillbaka lite så på andra kom han ut.
Blev du sydd?
Inte ett stygn
Dragen med sugklocka?
Nej
Hur många var inne i förlossningsrummet?
vi var sammanlagt 4 st.
Hade du någon nära med dig?
ja Anders så klart
Vilket BB födde du på?
Gävle
Hur stor var bebisen?
Han var 45 lång och vägde 2250
Vad fick den heta?
Bernard Axel Movitz Wicksell ( skyll på pappan att han fick så hemska mellannamn:)
Var allting värt det?
OOH JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0