uppdatering

ja vad har hänt på sista tiden??

jag och malin har varit ute och gått med kidsen..låååångt :) sen har vi ju haft barnen med. jag och axel har varit och hälsat på en liten Elliot.Världens sötaste lilla charmtroll :) han var verkligen hur söt som helst :)

idag har vi varit upp hos mamma en sväng..alltid trevligt..JO Anders har fyllt år också. och vi har köpt en ny skrivare..men..det krånglar med installationen..hjälp någon?? :)

nu är ungarna (dom stora) på miniorerna.axel sover..skönt att få lite tid själv att bara vara en stund. men men..han vaknar väl snart..i vanlig ordning när jag verkligen BEHÖVER få vara i lugn och ro så sover han inte mer än 10-20 minuter i stöten.-..men det gör inte så mycket ...han är ju så go och jag ÄLSKAR att mysa med honom med..japp..

ha det så bra så länge.

gofisen

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hihii vi kom ju överens om att de hette kyrkans barntimmar jö:)

2009-01-18 @ 01:09:11
URL: http://gabbeliteeneidhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0