gaaaaaaaaaah

jag blir knäpp..jävla skit!

ja ja.. ialla fall... mys har det varit idag vi har grillat och mamma och diana har varit och ätit med oss. tror ungarna tyckte det var roligt. nu har dom kollat på film och hoppat i säng. Axel sover sedan en bra stund tillbaka.. han är så duktig min lilla kille..man bara lägger honom i hans säng,ger honom nappen och han sover.är han bäst eller? jaaa :)

vet inte om jag skrivit att malin,liam och tobbe var hit? har jag det så får ni väl läsa det igen då:) om det nu är några stackare som faktiskt läser min ynkliga lilla blogg..det är ju inte som att jag är någon stor-bloggare precis..heter det så förresten? storbloggare? aja..det får heta vad det vill..jag säger så :) vet ni vad? jag tror jag ska gå och läsa lite bok och försöka sova nu... jag är ju pensionär och brukar gå och lägga mig kl 21 i vanliga fall (kanske inte riktigt så tidigt jämt men det händer)så det är här är det längsta jag varit uppe på länge :)

gonatt kära vänner och bekanta! mamma har sagt att jag inte får prata med främlingar men jag säger väl godnatt till er med då..om det nu mot förmodan är några främlingar som läser det här :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej Hanna-Panna.

Tänkte bara ge mig till känna så att du VET att "någon" läser din blogg. JAG kollar in den mest hela tiden för att se vad som händer och sker i ditt liv....det får jag göra för jag är "världens bästa faster" Eller? Ha en fortsatt "Glad Påsk" KRAM Nanna

2009-04-11 @ 13:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0