helgen

har varit så underbar. fredagen spenderades hemma och anders var upp på taket och blev full(are) sen på lördagen var det min tur. mamma fyllde ju 50 i går så det blev fest. det var verkligen supertrevligt med mycket god mat och trevligt folk. så skönt att få bara vara! även om jag var VÄLDIGT nojjig för hur det gick hemma med Axel men va faan... han var hemma med sin pappa ju! :) sen på söndagen var vi upp igen och åt smörgås¨tårta och träffade världens bästa faster ( så klart!) och min kära kusin. det var trevligt! inte så ofta man träffar dom om man säger så. sen kom även min moster upp med min kusin på mammas sida och hennes pojkvän (som axel tyckte JÄTTEmycket om) och wivert kenneth och pernilla kom med.

nej nu måste jag ge axel medicin och byta blöja..det luktar bajs i hela vardagsrummet :)


kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0