Flytt

ja nu är vi mitt inne i flytten..båda lägenheterna är kaotiska just nu..men idag kör vi hit resten ifrån gamla och sen ska vi börja städa där..blir nog både städ idag och i morgon. sen på tisdag ska den besiktas men då kommer jag inte kunna vara med. jag ska nämligen ta bussen in till gävle med Axel.Dom ska göra ultraljud på hjärtat igen och se att allt ser bra ut fortfarande.

sen har jag massor att göra här när man äntligen är klar i gamla lägenheten.
jag ska:

hämta nycklarna som är kvar..2 till den här lägenheten och tvättstugan och en till nya garaget.

packa upp allt som ska packas upp och slänga upp resten på vinden.

gå iväg med en massa skit som ska slängas.

Dammsuga och torka golven

sätta upp gardiner.

fixa i ordning alla möbler med mera i ungarnas rum.

garderoberna ska in i ungarnas rum

diskmaskinen ska på något vis installeras

byrån i hallen ska upp

sätta upp tvättid och tvätta all tvätt som blivit (gardiner m.m)

pynta lite.

och sen mitt i allt det så ska jag ta hand om Axel och dom andra två kommer nog med..ialla fall en av dom ifall anders fortfarande tyckte att min,annikas och filips plan lät bra. den innebär att vi gör så här:

t.ex

Vi får max på fredag och har honom till nästa fredag.då kommer han till Annika och hon har båda en vecka sen kommer alexandra till oss och vi har henne själv en vecka.Då kommer max också så har vi båda två en vecka och sen ska alexandra till annika och max stannar här, sen ska han till annika en vecka och hon har båda..tror det blev rätt nu..hur ska ni hänga med när jag inte gör det själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0