MALIN!

Du ska bara veta hur jobbigt det känns för mig att ni ska flytta.. hjärtat slits sönder i bröstet på mig..Vi har precis fått en bra relation till varandra. jag älskar dig och jag ÄLSKAR Liam..och tobbe..ja..han är väl ok han med..;)Ni ska veta att ni betyder så otroligt mycket för mig.. Jag är så jävla rädd att vi ska tappa kontakten, man säger ju alltid att man ska hålla kontakten men ju längre tid det går desto mer glöms det bort. Jag är rädd för att Liam ska glömma bort mig..



MEN! Nu handlar inte det här om mig, utan:
Jag är glad att ni kommer få en nystart på ett helt nytt ställe. jag är glad att liam kommer få två väldigt glada föräldrar,som mår bra. jag är glad att det ändå finns internet telefon och sånt jag är glad för att det faktiskt går att åka emellan. jag är glad för att OM det inte går bra så kan ni komma tillbaka. jag är glad för dom otroliga stunder jag fått med er!

Tack för att ni finns!!!

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

<3 Åh, älskade stumpan! LOVE YOU

2009-03-16 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0