jaha

då var man här igen då.


helgen spenderades med mina två älsklingar+fredrik och wiggo i årsunda.det blev ganska lugnt trots fulla karlar. dock hände det en tråkig sak.två unga killar körde ihjäl sig.jag har inte hört så mycket och har mest läst i tidningar. så jag tänker inte skriva så mycket mer än att det är sorgligt med så unga människor och jag tänker på deras nära och kära.jag vet inte vilka dom var men jag har en bror i ungefär samma ålder och skulle det hända honom något så vette fan om jag skulle klara det.

vidare..

jag och axel badade nyss. det är alltid lika mysigt :) sen råkade han få en kallsup och jag trodde han skulle börja storgrina men inte min gobit heller..han skrattade :) gud vad jag älskar honom. visst han kanske är sen i det mesta men det tycker jag bara är bra :) man ser alla andra barn runt omkring sig som blir stora så fort. jag är nog bara glad att jag får ha min bebis liten länge :) fast klart man längtar tills han kan sitta själv..och krypa..och gå och framförallt tills han blir bättre på att äta mat. och då pratar jag mat mat inte välling..den slukar han..men annan mat är svårt att få i honom. jaja..han får ta så lång tid han behöver, jag har ju som sagt var ingen brådska med att han ska bli stor :) räcker att jag ska lämna in dagisansökan idag..*ryser*

apropå ryser.. varför ska alltid hofors ta emot en massa pack som bara ställer till med en massa skit? ut med dom härifrån för i helvete så att man kan gå tryggt.när man ger sig på barn ochgamla då har det fan gått för långt. man ska väl inte ge sig på nån men absolut inte någon som inte kan försvara sig.så fegt! tuffa killarna som måste ge sig på såna!

nej nu ska jag klä på oss och plocka lite sen ner till lillån en sväng..typiskt :( det kändes nästan som en sån dag idag..då allt går fel.. jaja.. ha det så bra nu allihopa! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0