ny vagn

ja är det någon som har en vagn att sälja? har tröttnat på våran,bla därför att den börjar bli rasslig sen vill va ha den i stugan så vi slipper frakta vagnen fram och tillbaka. men då måste jag ju ha en ny. en sak som är dålig är att den vi har är så smal och lång. jag vill ha en kort lite bredare (inte för bred dock.) vagn. helst lite färg..med svängbara hjul :) och just ja! en ordentlig varukorg under tack :)någon?

happ..jag behöver verkligen en ny vagn!


nu byter vi ämne.. axel har sovit halvtaskigt inatt igen..eller ja..mot morgonkvisten. så han fick komma in till mig och då somnade han om på stört :)min lilla gofis.. funderar på om jag ska ta med mig honom och gå upp på bruket en sväng.. jag behöver lunch... ja fast.. inte nu då! :)


näe..vad tråkigt..jag kommer inte på något att skriva!

idag MÅSTE jag ringa malin också.

kraaaam påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0