VAD gör jag vaken nu?

ja..nu skulle jag ju snart varit vaken ändå.måste ju få in max i duschen.. men jag har varit vaken en timme före..axel vaknade vid 5 och ville ha mat..sen somnade han mitt i ..och vad gör jag? sätter mig här..när jag kunde fått sova en timme till..

Nu har jag beställt en hoppgunga till Axel. Vet att jag skulle låna din malin men jag tänkte att det var lika bra att ha en egen. den var inte så dyr heller. nu hoppas jag ungen hoppar i den bara..annars sätter jag max i den :) nej han får nog inte plats.

jag vill sooova..nu är jag så klart trött när det är dags att vara vaken...typiskt mig..men jag får KANSKE sova en stund till när max stuckit iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0