yey!

haha...igår tog jag och axel bussen in till gävle.Han skulle få hjärtat undersökt. Gissa om jag blev glad när dom sa att allt såg ut att vara över förväntan och att jag kan slulta med medicinerna? en av dom skulle jag trappa ner på under två veckors tid men två av dom kunde jag sluta med tvärt :) så om två veckor är min älskling en frisk bebis som inte behöver mediciner :) UNDERBART!

Nu får ni bara hålla tummarna på att det går bra utan mediciner..men det ska det väl va? tänk positivt johanna...


Apropå Axel. han har inte varit speciellt rolig inatt..han brukar ju sova oavbrutet till 5 på morgonen ialla fall men inatt vaknade han halv två. jag gick in och stoppade i nappen han somnade om.sen han jag bara lägga huvudet på kudden så skrek han igen..så höll vi på i en halvtimme så gav jag upp och gick och gjorde välling. han åt..knappt hälften sen sov han som en stock..tills klockan 5 när anders klocka ringde. sen har han varit vaken sen dess.

min stackars älskling jobbade över igår och var helt slut när han kom hem..sötisen.. som tur var hade jag tänkt så pass långt att maten presic blev klar när han klev innanför dörren.det var tur för han var hungrig som en varg :) det var tydligen max och alexandra med för dom åt fan mer än mig. det är konstigt...bruna bönor och falukorv, eller korv och makaroner eller korv med bröd..då kan dom äta ihjäl sig..men om det är typ grillat eller så då bara petar dom. ju snabbare mat desto godare är det. har man hållt på med maten i flera timmar så petas det :) förutom min vinbärsstek..den äter dom :)

nej nu skriker axel.. ni får ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0